Khamis, 30 September 2010

Kekasihku...

Kekasihku... Ketahuilah olehmu...Kehidupanku sedari kecil sehingga kini... seringkali di limpahi seribu satu kerlipan keindahan dari Yang Maha Esa... Syukurku... Kehadiranmu kasih adalah diantara taburan cahaya kurniaan itu... Munajatku kepada ilahi... Agar ikatan suci ini sentiasa dilingkari keredhaan tanpa sebarang calitan noda yang akan mencemarkan kilauan jernih cahaya antara kita berdua... Abadinya dirimu di hatiku buat selamanya...

Usah ditawan gunung harapan,
Usah direnang lautan impian,
Sedang hati rapuh bergoyang,
Bagai angin menyapa lalang...

Adakalanya dalam kesungguhan meniti sebuah PENGHARAPAN,
Kita sering tercari-cari erti sebuah KEHIDUPAN...

Kerlinglah di hadapan tinjaukan perjalanan panjang,
Barangkali berakhir hanya dengan segunung harapan...

Aku bukanlah seorang sasterawan yang mampu menyusun kata-kata indah... Aku bukanlah penyanyi yang bisa mendendangkan lagu yang membuaikan hati dan perasaan... Aku bukanlah pelakon yang bisa membawa pelbagai watak di atas pentas...
Aku adalah aku... Seorang insan yang hanya mempunyai sekeping hati selautan perasaan dan kasih sayang buatmu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan